Montag, 29. Januar 2007

Euises Wucheend in Currumbin

So, mir si wider zrugg vo euisem verlengerte Wucheend in Currumbin.
Mir hei äs verlengerts Wucheend ka, wil D`Ossi ihre "Australien Day" gfirt hei (Fritig). So hei mer am Donnsig d Schuel gschwenz und si as Meer, mit euserer Schwümmmanschaft.
D Ossi düen am "Australien Day" (like 1. August) der ganzi Dag nume an Strand umelige und hei es Barbi (BBQ). Mir, hei zwei mol trainiert und am Obe hets den au für euis äs Barbi ge!:)JUHUI

Am Samstig frühe am Morge (6.00 Uhr) hei mer den wider "döffe" go Traininer. Der resscht vom Dag hei mer den frei ka. Mir si a Strand und hei Bodygsörft! Jetzt hei mer wider gnueg Salz i euisne Körper!;)


Am nomi si mer den mit zwei Schwümmer i ne witere Zoo gange. Död hets recht cooli Kengurus ka!!
Dä het grad sis Mittagsschlöffli abkalte.

Gopf! Nid mol wen me um die halbi Welt reist het me Rueh vo denä Liestaler!!!!;)




Das sich ä Teil vo euserer Schwümmmannschaft......



....und das isch euse Trainer "Rick"!!!
Ps. wenn uf Bilder Klicksch, chasch se in Grossformat aluege!!;)

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Und ich arbeite wie ein blöder....

Man, Gruzz Stefan

Unknown hat gesagt…

So wiäs usgseht wüsse diä Aussis au wiä mä richtig duät fiierä. Und vorallem wenn... ;)

@Stefan: Au mir chönnä irgendwenn wider lachä... villicht.

Liebi Gruäss usem Chaos

Raya hat gesagt…

Hei ihr zwei

Jo die wüsses scho wie me muess fiere. Aber dänket drah, au i muess irgendwenn wider schaffe..:(!
aber im moment is toll, dass i nid muess!!!:)
Grüessli